Zwroty i reklamacje

1. REKLAMACJA

Jeżeli otrzymany towar jest niezgodny z Twoim zamówieniem, niezwłocznie skontaktuj się z naszym biurem – e-mail: office@ArtValley.pl. W takim przypadku odbiór paczki zostanie przez nas opłacony.

Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, skontaktuj się z nami drogą e-mailową office@ArtValley.pl.  W przesłanej wiadomości sprecyzuj niezgodność, bądź określ rodzaj wady. Dodatkowo prosimy o przesłanie otrzymanego produktu razem z formularzem reklamacji oraz fakturą na adres:

 

ART VALLEY SP. z o.o.

Ul. Komuny Paryskiej 112 A

30-389 Kraków

 

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI - TUTAJ

 

Pamiętaj, nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem. Nie przyjmujemy również paczek z paczkomatów. Produkt, który jest przez Ciebie reklamowany bądź zwracany, powinien być czysty, w stanie idealnym , zabezpieczony przed wysyłką oraz odpowiednio zapakowany (tak jak został przez nas wysłany). W przypadku dobrze uzasadnionej i zaakceptowanej reklamacji, produkt zostanie wymieniony, a jeśli nie będzie to możliwe, to sklep internetowy ArtValley.pl zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty. Pamiętaj, że zwroty kosztów transakcji są realizowane jedynie przelewem bankowym.

Ustosunkujemy się do każdego zgłoszonego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Wszelkie informacje o reklamacji dostaniesz na adres mailowy podany w formularzu.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks Cywilny.

 

2. ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Każdy klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych produktów w sklepie www.artvalley.pl w terminie 14 dni od ich otrzymania, zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta  (Dz. U. z 2014 nr 827). Zgodnie z Art. 12 ustawy o prawie konsumenta z 30 maja 2014 r. w przypadku odstąpienia od umowy kupujący pokrywa wszelkie koszty opakowania, zabezpieczenia oraz wysyłki przedmiotu do sprzedawcy.  Towar który zostanie odesłany powinien być w stanie idealnym.  Wraz z odesłanym produktem Klient zobowiązany jest do przesłania potwierdzenia kupna (faktury) oraz formularza zwrotu.

Wydrukuj, wypełnij i podpisz formularz zwrotu/odstąpienia od umowy dostępny poniżej:

 

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU - TUTAJ

 

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży odeślij otrzymany produkt na adres:

 

ART VALLEY SP. z o.o.

Ul. Komuny Paryskiej 112 A

30-389 Kraków

 

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek odesłanych w formie „za pobraniem” lub do odebrania w paczkomacie. 

Jeżeli produkt zostanie zaakceptowany do zwrotu, pieniądze zostaną zwrócone na rachunek bankowy do 14 dni roboczych.  Zwroty wykonywane są na podany w formularzu zwrotu rachunek bankowy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl